julkänsla

2009-12-14 @ 09:53:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tösan åkte till mammsen igår. Själv ska jag åka dit idag. Sen blir vi i haparanda i några dagar.
Goben och Bobo stannar hemma i Kalix. Så får båda barnen lite ensamtid.


Nu börjar julkänslan ÄNTLIGEN komma igen. Å vad härligt! Granen är klädd, julmusiken strömmar ur högtalarna och det snöar ute. Underbart.

Nej nu ska jag missbruka lite mer kaffe så jag får igång halsen igen. Sedan ska jag kramas med mina grabbar och därefter börja kolla när bussarna till happis åker. Saknar ju min tösa.

Kommentarer

Postat av: Josse

För det första tycker jag raska promenader är utmärkt träning till att börja med, särskilt med en barnvagn eller en sjal ;) Sen vill jag (såklart) slå ett slag för bodypump. Jag anser att alla människor behöver styrketräning, ung som gammal- Vi behöver muskler som skyddar och stärker kroppen i vardagen. I bodypumpen tränar man igenom hela kroppen på 60 minuter= väldigt tidseffektivt och det räcker med 1-2 pass i veckan. Tyvärr kostar ju det endel men ett träningskort kan vara en bra investering för livet!

2009-12-14 @ 16:02:42
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback