täppt i näsan och besök

2009-12-10 @ 18:34:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gaaaah vad jag INTE tycker om att vara täppt i näsan! Blir tokig.
Är fortfarande lite småsjuk. Lite snorig. Lite öm i bihålorna. Och täppt i näsa. Väldigt täppt i näsan.

Trots min (eller vår, goben är också småsjuk) milda sjukdom så har vi haft en massa besök idag. Vissa väldigt spontana ”gevalia-när-du-får-oväntat-besök” besök och vissa lite mindre spontana besök.
Jag gillar besök. Det är väldigt trevligt att ha över folk och dricka en kopp kaffe. Mer besök tack.

Nu känner jag mig rastlös. Och trött. Och så är jag täppt i näsan. Väldigt täppt i näsan.
Det är bra att man inte är konstig. Yes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback