bajsnatt

2009-02-04 @ 09:05:15 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Inte blev det någon skola idag heller.

Men jag har räknat väldigt mkt här hemma, så jag är nöjd. Nu är det en liten paus i räknandet. Känner att de behövs. Är så trött så ögonen går i kors . Tösan har nämligen haft en bajsnatt. Bokstavligt talat. Hon har alltså vaknat ca 4 ggr och bajsat!
Väldigt jobbigt när man har så svårt att somna om efter att man vaknat på natten.
Nej jag ska ta och passa på att vila nu när hon är på förskolan.

 

Sen har jag nog inte så mkt mer att säga. Inga planer för idag. Hoppas på att de ska vara varmt ute på eftermidaggen så vi kommer oss ut med tösan en sväng. De skulle hon nog må bra av. Så hon får busa riktigt ordentligt, så kanske hon skulle SOVA inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback