baka, baka kaka

2009-02-20 @ 19:07:43 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har syster vart här och hjälpt till en hel del.

TUSEN TACK!

 

Vi har bakat. Eller jag har bakat och tösan och syster har kladdat ;). Nej de var faktiskt jätte duktiga! Och tösan tyckte det var jätte kul!

Och så fick jag lite hjälp med städningen också. Så skönt!

Så nu är de mesta fixat inför imorgon.       

 

Bara tårtorna och pyntandet kvar. Men de fixar jag på förmiddagen. De är luuuuugnt.

Pappa m familj är ju de första som kommer. De skulle dyka upp redan vid ett. Så om allt inte är klart till dess så får de hjälpa till lite! Haha.

Mamma och gobens syster skulle komma på söndag.

 

Här kommer lite bilder från bakandet:

 

det hela börjar bra. alla är hela och rena än så länge!

 

mäter upp lite smöt

 

tösan kan

 

helt själv

 

nu har det gått för långt!

Obs: den skålen användes inte till bakande, de fick tösan kladda med medan jag och syster hällde upp smeten och fixade med sådant som tösan inte fick hjälpa till med!

 

det var tungt att baka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback