borta bra men hemma bäst

2009-02-01 @ 20:06:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ååå vad det är skönt att vara hemma igen. Ni förstår inte!
Visst är det kul att var hos mamma också men… ja borta bra men hemma bäst som man brukar säga ;)

 

Jag och tösan har duschat för något tag sedan. Efter det blev de mys i soffan. Vi såg lite på Lejonkungen. De tyckte tösan var kul, speciellt med alla djuren som samlas där i början. Då vart hon helt inne i tv:n. sötungen min :D
Försökte få i henne lite gröt. Gick inge vidare. Men pappas äpple dög bra. Haha. Nåja, det är ju nyttigt och bra så.

 

Middagen hos farmor blev inställd.
Var alldels för trött för det. Tösan var grinig och jag var grining. Kände att minsta lilla grej fick mig irriterad så då tänkte jag att det var lika bra att åka hem.

Väl hemma så blev de lite bättre. Har irriterat mig på lite smågrejer men goben är förstående och försöker att inte reta upp mig i onödan. Usch så skönt de ska bli att få SOVA.
Ska gå och lägga mig alldeles snart. Men inte riktigt ännu. Då finns risken att jag vaknar kring 4 och inte kan somna om. Och det vill jag inte vara med om!

 

Har läst ut ”Om jag kunde drömma”. Så nu måste jag ju nästan läsa de andra två böckerna. Ska ta och beställa dem imorgon tror jag. Om jag inte svänger förbi biblioteket och lånar dem där istället. Jag får se.

I väntan på böckerna (varesig jag beställer dem eller lånar dem) så ska jag nog börja läsa i ”låt den rätte komma in”.  Någon som läst den?


Kommentarer

Postat av: Emelie

Tack tack ;)



Jag har alla twilight böckerna, förutom den fjärde och sista boken då. Du är välkommen att låna av mig :)

2009-02-01 @ 22:00:19
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback