fullt upp idag

2009-02-24 @ 20:07:35 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha. Då sitter man här och är svintrött.

Men kan ju inte gå och lägga mig ännu! Då kommer jag ju aldrig kunna somna när jag vaknar inatt (nu för tiden så är det minst 2 toabesök + en ersättning till tösan som gäller).

Så jag får tvinga mig själv att vara vaken ett litet tag till.

 

Dagen har vart bra. Härligt med sol!

M och E var förbi på förmiddagen. Kul :D.

Efter dagsvilan har vi har promenerat till affären. De gick jätte bra! Gjorde en underbart god middag. Tyvärr åt jag lite för mkt så mådde rätt illa och så fick jag ont i huvudet! Haha.

Vi haft besök av tösan farmor och farfar på eftermiddagen. Sedan har F och R vart förbi och lekt på kvällssidan.

Efter det var det bad och dusch som gällde.

Fullt upp med andra ord! Kul :D

 

Imorgon är det förskola och skola.

 

på väg hem från Ica :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback