god morgon, eller?

2009-02-23 @ 05:45:52 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

god morgon, eller?

 

Ja klockan är halv sex just nu. Tösan vaknade alldeles nyss. Kul med morgonpigga barn…

 

Ute snöar det fortfarande. Mindre trevligt. Jag kommer få plumsa till förskolan. Suck. Och till skola… ja jag är inte helt säker på att jag kommer gå dit idag. Dels blir det ännu mer plumsande (för de lär ju inte ha skottat till dess) vilket kommer leda till en massa jobbiga sammandragningar. Dels är klockan som sagt halv sex. Gissa vem som kommer sitta som en zombie resten av dagen om hon inte får ta igen sig en timme eller två idag?

Det blir nog att föra tösan till förskolan och sedan gå raka spåret hem och sova! Plugga kan jag göra på eftermiddagen. Bra plan.

 

 

Igår hade vi en del folk här, igen. Trevligt men usch så trött jag var!

Idag kommer en bekant. Måste messa och säga att de ska komma efter ett så tösan hinner vila på dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback