god morgon gott folk!

2009-02-21 @ 06:50:24 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Idag är det kalas, fast inte än på några timmar! Skönt, måste nog plocka lite till innan det kommer hit en massa folk. Och diska, suck. Och dammsuga lite i vardagsrummet.

För att sedan göra om allt imorgon efter att man haft en massa besök! Haha. Bra va?

 

Efter frukosten ska tösan få våra presenter. Som inte är mtk att hurra för just nu. Men vi bestämde oss för att vänta med inköpen av större saker tills lite senare då hon verkligen behöver något. För nu är hon endå så lite så hon förstår inte riktigt de där med att få presenter på ”rätt” och ”fel” dag!

Antagligen blir det skor eller mera kläder. Eller en byrå. Jag vet faktiskt inte. Kanske väntar vi med det tills goben kommer hem så han också får vara med och bestämma.

 

”bara” tre veckor kvar (+ någon dag). Tror jag. Det är lite jobbigt när vi inte vet hur länge det där jobbet kommer hålla på där borta… Håller det på i 2-3 månader så skulle han komma hem en sväng redan efter tre veckor (alltså 2 veckor kvar) men nu vet vi ju inte.

Ja, ja, det får väl bli en överraskning! Hittills har det fungerat jätte bra att vara gräsänka. Visst är jag trött emellanåt men som tur är så har jag lite hjälp här borta.

Svågern var snäll och åkte och handlade åt oss i förrgår och syster kom hit igår och hjälpt till med bakandet. Härligt, härligt!

 

Nej tänk om man skulle ta och börja fixa med frukosten?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback