god morgon gott folk

2009-02-25 @ 06:52:30 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Kan ni förstå att tösan fortfarande sover, fast klockan är tjugo i sju? Så härligt med tanke på att hon vaknat halv sex i två dagar! Så här sitter jag med mitt kaffe och kollar igenom Fl, bloggen och pix i lugn och ro. Så skönt. Jag är på så bra humör idag, fast dagen knapt har hunnit börja!

 

Och kan ni tänka er att det redan är onsdag? Vi är ju ”mitt i veckan” så att säga. Helt otroligt. Och så kul! Bra att tiden går fort. Då kommer goben snart. Och sen kommer krabaten.

Får ”attacker” då jag längtar ihjäl mig efter liten. Vill gosa och mysa NU! Och endå har jag inte ens börjat med att träna avslappning på allvar inför förlossningen. Får ta tag i det snart. Vi är ju faktiskt (över) halvägs in i graviditeten också!

 

Och vad händer idag då?
Förskola och skola. Efter skolan måste jag lämna tillbaka ett par skor jag köpte åt tösan. Fick hel fel strl! Tösan går till halvtvå så jag hinner plugga lite hemma. Och städa! Det behövs efter allt besök man har haft. Ni vet barn och fika… haha. Men det gör absolut ingenting. Det är så kul när det är folk här hemma :D

 

 

 

Idag fyller tösan 2 år PÅ RIKTIGT.

Så ett super stort GRATTIS till min älsklingtösa :D


Kommentarer

Postat av: Josse

Grattis till Liv idag, stora tjejen :)

2009-02-25 @ 07:23:23
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Postat av: Bela

Åh Gratta Liv från tant Bella (nog för att hon lär ha glömt bort mig så längesen som det är som jag har hälsat på men, men...)



Jo fan, jag måste verkligen komma och hälsa på snart. Både dig och Liv och även Sandra och Emelie! Det blir allt för sällan nu för tiden :(

2009-02-25 @ 12:19:16
URL: http://www.metrobloggen.se/bela

Postat av: Ida

Grattis till Liv!

2009-02-25 @ 16:14:56
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback