god morgon på er!

2009-02-22 @ 07:47:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon på er!

 

Ja då var det sista dagen för den här veckan. Och första dagen för vår 22:a graviditetsvecka.  

Det känns väldigt bra. Den här veckan har verkligen rusat förbi. Trott, eller kanske just på grad av, att jag är själv med tösan.

 

Igår somnade hon gott på soffan efter en lång dag med gäster och en massa bus! Och så vaknade hon bara en gång på natten. Sedan var det god morgon kvart över sex. Som vanligt.

Känner mig lite småsliten men det är väl för att jag inte druckit mitt morgonkaffe ännu.

 

Snart måste jag ta tag i disken så jag har rena kaffekoppar och teskedar åt gästerna som kommer idag. Sedan måste jag tvätta bort sminket också. Jobbigt, jobbigt! Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback