god morgon världen!

2009-02-07 @ 09:04:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon världen!

 

Idag är jag på bra humör fastän jag är väldigt trött. Känna underbart :D

Efter att jag stigit upp (sist av alla i familjen) åt vi frukost tillsammans i köket. Hela bunten. Riktigt mysigt. Tösan ville sitta i min famn. Och de fick hon självklart göra. Hon har ju varit så extremt pappig på senaste så jag har ingenting emot när det är jag får vara ”favoriten” ett litet tag ;)

Goben fixade fram mackor och jag fixade en riktigt härligt smoothie på banan, mjölk och hallon. Vågar fortfarande inte blanda i någonting annat. Färgen blev iaf härligt rosa och tösan gillade den väldigt mkt. Liksom jag.

 

Nu sitter jag här och skriver medan goben och tösan sitter och vid ”deras” dator. Och vi lyssnar på Frank Sinatra! Goben slog igång de helt själv, utan att jag ens bad om det. Det var så länge sedan vi lyssnade på honom  och de är så underbart! Nästan så jag blir liiite tårögd när han gör det. För jag vet ju att han inte uppskattar musiken lika mkt som jag gör. Men jag menar hallo? Härlig, lite lugna men samtidigt lite fartiga låtar. Härlig röst, härliga instrument. Härlig text, i de flesta låtar. Härlig känsla helt enkelt! För tillfället är nog ”come fly whit me” en favorit.

 

Hoppas verkligen att resten av dagen blir lika underbar!

Har lite planer, lite saker som måste fixas. Och de kommer jag att måsta göras inomhus så då gör det inte så mkt om de snöar och är kallt ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback