god morgon!

2009-02-18 @ 07:09:51 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon!

 

Natten gick bra, trotts att jag var tvungen att sova själv. Kan ju ha berott på att jag var helt sjukt trött när jag la mig! Haha. Får försöka aktivera oss riktigt ordentligt idag också.

 

Om ca en halvtimme ska vi börja promenera mot tösans förskola. Sedan ska jag promenera vidare mot skolan. Såg att de var 23 minus ute tidigare. Får ju hoppas på att de blir lite varmare nu. Med värmen brukar faktiskt stiga rätt så fort på morgonen. Vi får klä på oss ordentligt med täckbyxor och hela alltihopa! Och idag ska tösan vara på förskolan till halv två. Känns lite konstigt. Men det blir nog bäst så. Då hinner jag plugga hemma efter skolan och slipper sitta på kvällarna efter att hon lagt sig. Pluggar bäst på dagen medan de är ljust ute!

 

Nu ska jag slänga mig på soffan och mysa lite med tösan innan jag ska börja klä på henne.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Om du har lust och tid och ork framförallt så är jag hemma idag mellan 12-16.30 om du vill ses :)

2009-02-18 @ 11:38:58
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback