lång dag

2009-02-06 @ 21:24:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är man äntligen hemma igen. Pust vilken lång dag det har varit! Det är inte kul att springa omkring i affärer när man är gravid. Man blir trött och sliten väldigt fort!
Och så tar det emot att köpa en massa saker när man eg inte skulle ha råd. Nåja, nu är iaf allt köpt. Skönt! Nu kan man äntligen pusta ut ordentligt :D

 

Käka middag hos pappa. Trevligt. Tösan fick stanna där medan jag, goben och syster sprang omkring på stan. ”Moffa” och tösan hade visst busat som attan. Det är bra, då kanske hon sover bra inatt ;).

Efter alla affärer drog vi vidare till vojkkis och hälsade på mamma. Hon hjälpte mig sy in en klänning lite. Mkt bra. Så slipper jag oroa mig för det.

 

Och nu är vi som sagt hemma igen. Härligt, härligt. Tösan sover i sängen och goben sitter och spelar. Kommer nog lägga mig tidigt ikväll. Är trött, har ont i huvudet och känner mig lite smått illamående. Usch. Men de går nog över när man väl fått lägga sig ner.

 

Men först ska jag nog göra mig en macka. Kan hjälpa mot illamåendet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback