mindre trevlig dag

2009-02-25 @ 17:19:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har faktiskt vart en lite mindre trevlig dag. Fastän solen sken så fint på förmiddagen.

 

Tösan har vart kinkig rätt länge. Vet inte riktigt varför, hon har väl helt enkelt bara en dålig dag. Sen har jag inte riktigt haft någonting att göra. Eller jag har inte ORKAT göra någonting. Ryggen är slut. Sammandragningarna kommer om jag anstränger mig för mkt.  Huvudet orkar inte riktigt med. Och jag är sååå trött.

Så vi har mest bara varit idag.

Som vanligt kommer ju saknaden när man ”bara är”.

Det suger.

 

Funderar på vad jag ska göra åt hela situationen. Just nu vet jag faktiskt inte. Jag orkar inte tänka ut någonting. Allt är bara … lite för mkt just nu.

Försökte höra med mamma om hon kunde vara barnvakt men hon jobbade. Får helt enkelt bita ihop och försöka klara mig några timmar till. Sedan är det dags för sängen.


Kommentarer

Postat av: camilla'

åå vad jag bara vill hjälpa till och vara där som undelättnad! Men har så förbannat mycket att göra i skolan till den här veckan..

2009-02-25 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback