Positiv

2009-02-24 @ 07:05:48 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Ok, då ska vi försökta vara lite positiva. Dagen blir ju bara sämre av att sitta och gnälla och tjura över för lite sömn. Det finns ju endå ingenting man kan göra åt det nu. Det är bara att ta tag i sig själv och göra det bästa av situationen!    

 

Positiv 1: Det är bara 4 minus ute och det blåser inte! Utelek väntar lite senare idag. Vi går nog ut ca 2 timmar före lunchen.

 

Positiv 2: Även om det är jobbigt att goben är borta så har han under förra veckan tjänat ihop nog med pengar för att täcka alla våra räkningar för en månad! Så skönt att man slipper oroa sig för ekonomin.

 

Positiv 3: På eftermiddagen ska en bekant och henne son komma förbi så våra kids får leka av sig lite. Och så kan vi sitta och tjattra om våra graviditeter.

 

Positiv 4: Tösan kommer säkert sova på förmiddagen och då ska jag också sova. Och hon kommer säker somna gott efter att vi vart ute och lekt.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Du är lika bra på att vara positiv som jag är på att vara negativ ;)



Jag slutar fyra idag.. då måste jag ut med Fia på en lite promenix, jag kan ju höra av mig och se hur det ser ut på dig. Orkar du vid fem tiden kommer jag gärna över på kaffe/te :)

2009-02-24 @ 11:52:04
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Emelie

såg att ditt erbjudande gällde igår. Sorry haha

2009-02-24 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback