så less på detta väder!

2009-02-23 @ 14:58:33 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag är så otroligt less på detta bajsväder! Det bara snöar och blåser (KALLT) hela tiden så man inte kan vara ute. Suck säger jag bara.

 

Vad ska man då fördriva dagarna med? Har ju en superenergisk tösa här hemma. Hon behöver aktiveras! Utomhuslekar är ju det absolut bästa som finns. Man kan vara lite mer vild ute.

 

Ett tag funderade jag på att vi skulle trotsa vädret och bege oss iväg mot simhallen. Men sen titta jag ut och ångrade mig ganska så fort. Även om de har plogat tidigare så lär ju alla vägar (iaf gå vägarna) vara igensnöade vid det här laget! Inte kul att dra pulka i djupsnö.

Nej får helt enkelt försöka hitta på någonting här inne.

Tips mottages TACKSAMT!

 

 

har btw en massa nya bilder på pix!

http://www.pixbox.se/usr_show_id63663_page0_order1.html

Kommentarer

Postat av: Emelie

Köp hem lite pysselgrejer, det gillade ni väl båda två? Sen kan ni alltid göra kojor inne och. Fast, du är faktiskt mycket bättre på att aktivera och hitta på bra saker, bättre än du tror :)

2009-02-23 @ 19:08:26
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback