ensamma

2009-01-31 @ 09:03:26 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag och tösan helt ensamma i happa. Haha, alltså inte helt ensamma i hela haparanda utan själva hemma hos mamma! Haha.

Goben åkte iväg strax före åtta. Själv har jag ätit en rejäl frukost i hopp om att illamåendet ska hålla sig borta.

 

Funderar på vad man ska hitta på idag… hmm… vill att dagen ska gå fort!

Ska försöka hitta på någonting kul till lunch. Sen ska tösan sova en sväng. Till middag äter vi nog tacos igen. Och kring sju – åtta hoppas jag på att tösan vill lägga sig för natten och efter det kommer syster och hennes kille hit och sover med oss. Skönt, så man slipper sova själv. Det hade nog mina stackars gravidnerver inte klarat av! Ni vet huset är rätt så gammalt och gamla hus låter! Och så brukar hunden börja skälla lite då och då under natten. Inte kul om man är lättskrämd! Haha. Och imorgon kommer goben hit igen. Kanske inte på morgonen men ”efter lunch – före middag” tror jag.
Tyvärr det är rätt så många timmar mellan lunch – sova – middag – sova – goben kommer hit igen som ska fyllas.

Som tur är så tycker tösan att det är kul att vara här och leka med lite nya leksaker. För tillfället leker hon med Barbie bilar, som de stackars Girafferna blir nerpressade i. Sötaste ungen min.

Själv sitter jag väl här. Eller så kanske man skulle ta och läsa klart boken eller plugga lite. Ja nog finns de alltid någonting att göra! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback