flicka eller pojke

2009-01-05 @ 11:50:29 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (2) Trackbacks ()

Flicka eller pojke?

Ja vad är det som gömmer sig där inne egentligen? En lillasyster eller lillebror?

 

På ett sätt är jag rätt så säker på att de är en flicka då nästan allt stämmer in på min förra graviditet. Men samtidigt kommer jag på mig själv med att tänka ”han” eller ”honom” när jag tänker på krabaten. Svårt…

 

Funderar på om vi ska fråga under rutin UL. Nu har jag inte hunnit diskutera saken med goben, självklart får ju han vara med och bestämma. Men om de vore upp till mig så … så vet jag inte!

Med tösan ville vi ju veta, men de fick vi inte. Den här gången är jag inte så säker. Tänk så säger de att de är en flicka och så dyker det upp en pojke sen! Lite chokad man skulle bli! Jag menar… då har man ju mest troligt fokuserat på flicknamn och köpt lite ”flickiga” kläder. Då blir ju allt fel.

Självklart får man ju räkna med att de kan ha fel, men endå… klart man skulle ställa in sig på det könet de sa att de skulle bli.
Nej de får nog bli upp till goben att bestämma!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Det blir som en andra julafton! ;)

2009-01-05 @ 17:09:07
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Anna

Hoppas de blir som ni hoppas på!

2009-01-10 @ 09:31:08
URL: http://beeingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback