första mattelektionen de här året

2009-01-12 @ 10:24:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu har man vart på skolan.

Det gick helt ok. Lite illamående, fick rusa in på toa och hulka lite en sväng mot slutet.

Jag var nog lite segstartad. Tog ett tag innan jag ides be om hjälp. Ville ju försöka komma igång själv. Men när man väl svalt stoltheten och bett om hjälp så gick det mkt bättre.  Så lite hjärna har man kvar.

 

Lektionen avslutades lite tidigare än vanligt så jag gick ner i biblioteket medan jag väntade på goben. Lånade boken ”innan du föder” då jag fått höra att den ska vara bra. Så nu har man lite att läsa här hemma.

 

Vad mer?

Vi ska hämta tösan från förskolan halv tolv. Var lite småjobbigt att lämna henne på morgonen. Hon blev ledsen när vi skulle gå. Visste att de skulle bli så. Hon har ju inte vart dit på så länge. Och så var ju goben med. Hon har honom lindat runt sitt lillfinger. Lite gråt och så får hon sin vilja igenom, på en gång! Haha. Sa iaf till personalen att de skulle ringa om det inte blev bättre på en timme så vi kunde hämta hem henne igen. Men jag tror att det har gått bra. Hon trivs ju där.

Annars finns inga planer för idag. Inte för min del iaf. Blir väl att ta det lugnt. Som vanligt. Haha.


Kommentarer

Postat av: S

Det låter som en bra måndag och härlig start på veckan!!! =)

2009-01-12 @ 10:28:46
URL: http://suneetas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback