god morgon gott folk

2009-01-29 @ 08:36:00 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

Idag är de hemmastudier för min del. Är ju bara repetitioner så jag ides inte gå till skolan för det.

 

Just nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan få igång hjärnan lite. Känner mig halvdöd. Förstår inte riktigt varför jag är så trött. Ok att jag vaknat rätt så många gånger inatt men endå… Järnbrist maby?
Har även lite ont i halsen. Men tror det är någon sådan här morgongrej som går över på förmiddagen. Hoppas, hoppas.

 

Igår åkte vi iväg till Haparanda. Hämtade lite saker till bilen och sen så passade vi på att hälsa på min mamma. Kom även iväg till min moster en sväng. Trevligt.

Tösan var SÅ söt.

Hon hade haft sin dagsvila och det var på tiden att hon steg upp men hon ville inte. Vi hade öppnat dörren till hennes rum och dragit upp persiennerna. Och sett till att hon var vaken. Men hon ville verkligen inte stiga upp ur sängen. Så tillslut frågade jag om vi skulle och hälsa på hos mummu. Då jäkla blev de fart på henne. Hon steg upp och sprang till hallen. Haha.

Sötungen.

 

Och nu säger goben att han tror att han har glömt kameran i haparadan. Kul. Eller så inte.

Nåja. Ska dit på fredag igen och vara hundvakt över helgen. Goben bli kvar i stan. Så det blir bara jag och tösan. och så har syster lovat att vara där (och du drar dig fan inte ur!!!). måste ladda upp med några bra filmer tror jag bestämt ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback