god morgon

2009-01-21 @ 07:42:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

Här sitter man och är trött som få. Haft lite småsvårt att sova inatt, igen. Men natten har helt klart vart bättre än de senaste nätterna. Antar att jag hade svårt att sova pga illamåendet som kom på kvällsidan.  

 

Idag är det matematik som gäller. Just nu känns de enbart jobbigt, när man är så trött. Känns som att jag inte ORKAR men jag måste nästan fara idag. Imorgon blir det ju inte för så ska vi på UL :D!

Nej ska nog ta och koka mig en kopp kaffe och sedan försöka få på mig nå vettiga kläder. 

 

ps: välkommen hem till kalla Sverige igen systeryseter!


Kommentarer

Postat av: camilla'

tacktack! det är faktiskt rätt skönt att vara hemma igen, men jag skulle gärna slippa kylan, brr..

2009-01-21 @ 19:35:00
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback