happa

2009-01-30 @ 17:06:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja då var man i happa. Fryser och har ont i huvudet. Otrevligt.

 

Goben har åkt iväg till affären för att köpa ”hem” de sista som behövs till taccos. Han ville gärna äta de ikväll. För mig spelar det ingen roll. Är inte speciellt sugen på någonting just nu. Vill bara att det ska bli kväll så jag kan gå och sova. Eller nu ljög jag, ”beställde” faktiskt hit en dricka. Jag sa ”en trocadero eller nå” så nu ska de bli spännande att se om han kommer hit med en trocadera (= det jag vill ha) eller en cola (=det han vill ha)! Haha.

 

Blev så besviken då jag inte kunde hitta någon bra film att ta med mig hit. Och inte kommer det någonting vettigt på tv heller. Suck. Lär ju bli att läsa klart ”om jag kunde drömma” så vi kan se filmen sen.

 

Nu tror jag inte att jag kan få fram mer meningslös text. Funderar starkt på att ta mig en kopp kaffe så jag får upp värmen i kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback