heldag

2009-01-31 @ 13:07:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu sover tösan. Hon somnade nästan en timme senare än hon ska men, men… bättre sent än aldrig antar jag?

Nu har goben och dem säkert fått igång svensexan ordentligt. Hoppas de har riktigt, riktigt kul. Det är ju så sällan han är iväg på sådana här saker så han förtjänar verkligen en heldag med grabbarna!
Hoppas bara han inte blir för full. Farmor har bjudit oss på middag imorgon och jag vill inte gärna dra dit en alltför bakfull sambo! Haha. Han är ju iväg med ett gäng som inte spottar i glaset om man säger som så. Men det är ju han själv som bestämmer hur mkt han ska dricka och inte någon annan. Han är vuxen och kan säga nej. Hoppas jag ;)!  Haha.
Nå jag får ju se imorgon. Och även om han är jätte bakfull så gör det faktiskt inte så där jätte, jätte mkt. Han är ju ut så sällan. Ibland måste man få roa sig ordentligt och en svensexa är ju verkligen det perfekta tillfället!

Och så passar det bra att jag och tösan är här i happa. Tycker det är jobbigt att sova i samma säng med honom när han är full och jag är gravid. Klara inte av lukten av alkohol. Speciellt inte dagen efter, då luktar de usch och fy! Nej jag hade nog åkt hit även om mamma inte hade behövt hundvakt.

Och nu är han skyldig mig en heldag (+ sovmorgon dagen efter!) ;). Får hitta på något kul efter att bebisen är född och slutat amma. Tror bestämt jag ska dra med mig grannen. Hon förtjänar också en heldag!

 

Funderar på vad jag ska hitta på nu medan tösan sover. Måste upp på övervåningen och fixa lite. Sen kanske man borde äta någonting också.

Bra plan!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Snart har du pyret i famnen :) Saknar sommarkvällar med ett glas rött och grillat!



Hoppas allt är bra med er alla där hemma/borta. Kram

2009-01-31 @ 16:22:54
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback