huuu trött

2009-01-12 @ 07:26:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Huuu vad trött jag är just nu! helt otroligt. Sovit oroligt inatt. Och så är det rätt länge sedan jag steg upp före sju. Har ju försökt sova bort så mkt som möjligt av morgonen sedan i december. Lättare så när man mår illa.

 

Men nu har jag alltså tänkt må bra och föra tösan till förskolan tillsammans med goben, och sedan be honom köra mig till skolan. Det blir nog bra.

Sitter med en kopp kaffe just nu. I hopp om att piggna till. Det är helt sjukt länge sedan jag drack kaffe på morgonen. Smakar inte riktigt som jag kommer ihåg. Eller kanske är det bara det att jag glömt bort hur man gör kaffe? Haha (Fick det just bekräftat av goben. Kaffet smakar konstigt).

Ska även försöka trycka i mig en macka. Mindre risk för illamående då. Och om jag måste kräkas så finns det faktiskt någonting att kräkas upp!

Nej nu ska man tänka positivt. Jag SKA mår bra. Så de så.

Men mackan får nog vänta. Åt några tuggor och nu går det inte ner mer. Blää!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback