kort om dagen

2009-01-27 @ 16:45:17 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här känslan av att vara uttråkad samtidigt som man egentligen inte har någon ork till att hitta på någonting håller på att driva mig till vansinne.

 

Idag har jag vart på en mammaträff.

Trevligt.

Gott fika.

Många barn.

 

Sedan har jag och tösan vart på biblioteket en sväng medan goben vart till arbetsförmedlingen. Trevligt att komma bort från hemmet en sväng. Tyvärr fick jag inte tid till att kika på böcker, som jag tänkt mig. Nej tösan ville bara springa runt och titta på allt de nya. Sötnosen.

 

på biblo

 

Har även hunnit med att klistrat in bilder i ett album. Ska framkalla nya bilder i nästa vecka + köpa ett nytt album. Så trevligt att faktiskt ha riktiga bilder att kika på då och då. Och nu har vi ju fått in en bokhylla i vardagsrummet så nu står albumen framme.

 

Resten av dagen är planfri. Borde väl laga till någon slags middag. Tungt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback