lite piggare

2009-01-02 @ 10:41:57 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Igår vart en helt ok kväll. Huvudvärk men ingenting annat.  

Och än så länge så känns allt helt ok. Känns bra!

Hade lust att hitta på något med familjen nu när jag känner mig pigg. Hade tänkt mig utelek eller någonting liknanden. Men de planerna ställdes in ganska så fort efter att goben meddelat mig att de var över 19 minus ute. Nej tack!

Få se om man kanske åker iväg och hälsar på någon efter att tösan har vilat. Hon borde ju somna om 20-60 min.

 

 

 

Känner mig rätt så isolerad. Har ju inte träffar mina några av mina vänner (förutom grannen) sedan jag vart på sjukhuset. Har helt enkelt inte haft ork. Hoppas de vänder nu. Skulle vara skönt. Psyket behöver de!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Om ditt isolerade psyke behöver lite information från omvärlden är du välkommen att störa mig ;)

2009-01-02 @ 22:50:17
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Elin

Jag kommer förbi dig imorgon och sköter om dig Gumman?? =)

2009-01-05 @ 09:08:43
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback