lite svamle om böcker

2009-01-26 @ 18:49:53 Permalink film och böcker Kommentarer (4) Trackbacks ()

Här sitter man nu och känner sig lite lätt rastlös och uttråkad. Samtidigt som man egentligen inte har någon som helst lust att hitta på någonting. Bra kombination va?

Kan dessutom meddela att jag tror att jag är hungrig fast jag är mätt. Ännu mer logik.

 

Egentligen har jag ingenting vettigt att komma med just nu. Sitter här och skriver ihop några rader bara för att hålla mig någorlunda sysselsatt medans jag dricker mitt kaffe.

 

Kan nämna att jag börjat läsa Stephenie Meyers ”om jag kunde drömma”. En ungdomsbok. Rätt stor text och lättläst. Men den verkar ok. Man har ju fått höra så mkt bra om den så man måste väl? Haha. Det är hursomhelst skönt att läsa någonting lätt för tillfället.

Efter de boken blir det nog ”låt den rätte komma in” eller Joyce Carol Oates ”Blonde”. Den sistnämnda är en väldigt bra bok, rekommenderar verkligen. Den första har jag inte läst men den har fått väldigt bra kritik. Tyvärr har jag en tendens att bli väldigt besviken på böcker och filmer då jag får höra sådana saker. Förväntningarna blir för höga.

Ja vi får väl se.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 18:56:16

Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!

2009-01-26 @ 18:59:07
URL: http://beccellie.blogg.se/

Postat av: Linnea Malivéz

Usch, kaffe är ju inge gott heller! :P



Kram

/LM

2009-01-26 @ 18:59:10
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Postat av: Emelie

Din logik är annorlunda än många andras, det är härligt att du bryter från mönstret Mia ;)



Nu måste jag faktiskt klämma in att jag saknar ditt sällskap! Det var nån månad sen nu.. Hoppas allt är bra med goben, tösan och krabaten där inne. Kram

2009-01-26 @ 23:36:54
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback