matlista

2009-01-04 @ 15:58:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är tösan och goben ute och handlar. Matshopping.

Själv orkade jag inte komma med. Har vaknat för ca 30 min sen och känner mig fortfarande lite dåsig. Tabletterna som gör det. Tycker de är lite obehagligt när man bli så trött som man inte kan hålla sig vaken. Speciellt när det händer flera gånger om dagen (tar ju flera tabletter per dag)!

 

Nåja. Skulle försöka knåpa ihop en handlingslista åt goben med mat som JAG ville ha. Hur tror ni de gick?

Kom fram till följande:

Apelsinsaft

Festis

Korvbröd

Senap

 

De var allt. Tänkte att jag kanske skulle kunna äta lite varmkorv med bröd. Och korv har vi ju redan hemma.
Det är skitsvårt att försöka komma på vad man vill ha när man inte vill ha någonting! Nej det är väl bara att fortsätta försöka tänka.


Kommentarer

Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin söndagskväll :)

Läs och kommentera gärna min blogg :)

2009-01-04 @ 16:01:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback