matte

2009-01-14 @ 09:16:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Då har man räknat i en timme. Kan stoltsera med 8 lösta uppgifter. Det är konjugatregler och kvadreringsregler och en massa sådant. Så nu tänkte jag ha en lite paus.

Det var lite segstartat som vanligt. Illamåendet (som vägrar lämna mig ifred idag) gör så att jag inte kan koncentrera mig fullt ut.  Hade säker vart ännu svårare i skolan, där hade man väl suttit och oroat sig för att kräkas bland allt folk. Har pratat lite med läraren och förklarat varför jag har varit borta så mycket och varför jag kommer vara borta vissa dagar. Han verkade förstående. Det känns bra.


Kommentarer

Postat av: Dress Like a Princess

vad duktig du är :)

2009-01-14 @ 09:26:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Postat av: Emelie

JA! Det låter bra, men vi byter bara för en dag så där eftersom jag inte riktigt gillar att kräkas -ok? ;)



Och peppar, peppar, du klarar det här med matten! :)

2009-01-14 @ 13:03:34
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback