mindre förkyld :D

2009-01-24 @ 09:19:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var vi på kalas. Grannflicka fyllde hela ett år! Mysigt och trevligt.  
Tyvärr glömde vi kameran hemma :(.

 

Min förkylning håller nog på att släppa! Ok, är fortfarande täppt i näsan och hostar lite från och till men jag känner mig inte lika bedrövlig som jag känt mig tidigare. Kanske för att jag fick SOVA mer än en timme i sträck inatt? Och det hade nog blivit ännu mer sömn om inte goben envisats med att försöka börja krama om mig mitt i natten. Inte ok. Jag behöver utrymme när jag sover. Och så mår jag oftast lite illa på natten. Då kan jag inte ha någon som håller om mig. Nej usch. Har sagt åt honom att han mer än gärna får kramas på dagen istället :D.

 

Tösan började bli rätt så snorig igår. Men hon verkar inte vara påverkad (av förkylningen alltså!) på något annat sätt. Så jag hoppas verkligen att det håller sig till en rinnande näsa.

Just nu är hon söt och springer omkring i en baddräckt. Bara så där mitt i allt. Haha.

 

Sen var det väl inte så där jätte mkt mer.

Egentligen inga speciellt planer idag. Påpeka för goben att jag skulle vilja se ”land of the dead” . den gick på 6:an igår men jag orkade inte se den då. Den verkade inte så där jätte skrämmande. Nästan lite B = jag vågar se! Haha. Så eventuellt film idag då.
Sedan blir det nog ännu mera vila så de sista av den här förkylningen försvinner.  

Sen KANSKE vi ska till haparanda en sväng. Det beror på om goben ska åka och jobba på måndag eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback