sjukling?

2009-01-22 @ 07:50:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Usch och fy!

Har sovit helt sjukt dåligt inatt. Ont i halsen, näsan har runnit och illamåendet har varit på så gott som max. Kul, eller så inte.  Har fått sova max två timmar om man slår ihop all tid.

Vid fyra gick jag upp för att duscha. Det var rätt så skönt faktiskt. Rensade upp i näsan lite med varmt vatten och ånga.

 

Nu har illamåendet gått över men halsen och näsan besvärar mig fortfarande. Usch och fy!

Hoppas det inte bli värre. Vi ska ju på UL idag! Det skulle ju inte vara så kul om man låg där och vara halvdöd.

 

Dessutom har jag hicka. Och jag HATAR hicka. Det är verkligen få saker som får mig att bli tokig. Hicka ligger nog på topp tre. Jag AVSKYR hicka!!!!


Kommentarer

Postat av: sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en bra torsdag.

2009-01-22 @ 07:59:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback