skönt

2009-01-28 @ 13:36:57 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Å vad skönt det är att vila på dagen när man är trött! Riktigt känna hur man slappnar av i kroppen och hur man långsamt glider in i sömnen. Helt otroligt.

 

Matten gick bra.

Lite kväljningar men inga toalettbesök.

Kom fram till att jag måste köpa en ny miniräknare. Mindre kul. Kommer inte vidare i kapitlet före jag har gjort det. Och det är bara två ”stycken” kvar av det här kapitlet. Så jag har börjat repetera, från början. Kolla att allt sitter.

Hittills har det gått bra. De mesta verkar sitta. Bara jag inte blir ”övermodig” och börjar slarva. Det är ju så mkt att hålla reda på.

 

Just nu sitter jag här och dricker kaffe och försöka piggna till lite mer. känner mig fortfarande inte så där 100 % pigg. De kommer, sakta men säkert.

 

Funderar på vad man ska göra idag. Vill hitta på någonting med familjen. Kanske gör vi någonting så enkelt som att gå ut? Man kanske inte ska göra de svårare än vad de är?


Kommentarer

Postat av: camilla'

du kan få min gamla miniräknare, jag har endå ingen användning av den nu :)

2009-01-28 @ 15:28:34
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback