sliten

2009-01-30 @ 10:32:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Usch vad sliten jag känner mig idag. Känns som att jag har träningsvärk i kroppen och det snurrar i huvudet när jag reser mig upp för fort. Dessutom har illamåendet börjat smyga sig fram.

Vet inte riktigt vad det beror på. Kanske för att tösan sov så oroligt inatt och vi vaknade FLERA gånger när hon höll på att böka runt i sängen.

 

Idag blir det att åka till haparanda. Goben ville åka lite tidigare än jag hade tänkt för han ville hinna på stan en sväng. Helt ok för mig.
Blir i Vojkkis hela helgen. Förhoppningsvis sover goben över från fre till lör. sen kommer syster och hennes pojkvän och sover med mig (och tösan) från lör till sön. Vågar ju inte sova själv där ute i bushen! Haha. Lite feg man är ;)

 

Grannen har fått jätte goda nyheter och ska få en av sina drömma inslagna snart. Är jätte, jätte glad för deras skull och hoppas på att vi också får följa efter dem snart. Goben är iaf jäkligt sugen. Hoppas och drömma kan man ju alltid ;)

 

Nej nu ska jag nog ta en huvudvärkstablett och sedan börja packa lite så är det gjort. Och så måste jag rota igenom filmhyllan också. Kan ju inte åka iväg utan en bra film.


Kommentarer

Postat av: camilla'

ta med flera bra filmer! ska du sova ensam söndag-måndag eller kommer petri och sover med dig då eller ska vi stanna? :)

2009-01-30 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback