sotis

2009-01-09 @ 13:28:16 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag känns det som att jag vill hitta på någonting. Vill inte sitta inne hela dagen igen.

Men så känner jag ju nästan alltid på morgonen och förmiddagen. Haha. Det är oftast då jag mår bra.

Huvudvärken och illamåendet kommer lite mer mot eftermiddagen/kvällen.

 

Fick veta att pappa och syrran ska åka utomlands. Och imorgon ska hela den sidan av familjen åka till eden (ett äventyrsbad i finland) och bo på hotell en natt. Gissa om man är sotis!!!

Det värsta är nog att vi lugnt skulle ha råd att åka med just nu. T.o.m till Egypten!
Men det känns som att vi måste hålla på de pengarna vi har för man vet ju aldrig när goben får jobb. Tråkigt, tråkigt.

Men jag är sååå less på att bara sitta hemma och ruttna bort. Vill så gärna hitta på något skoj innan bebisen kommer, och innan magen blir för stor. Jag blir tokig. Vet inte hur jag ska göra.


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag måste ju ta igen allt jag förlorat ;) Det hade faktiskt varit jätteroligt om även ni hde kommit med oss! :) synd..

2009-01-09 @ 22:26:38

Postat av: camilla'

jag måste ju ta igen all tid jag förlorat med bloggen ;) det hade faktiskt varit jätteroligt om ni också hade kommit med utomlands :) synd..Men förhoppningsvis någongång? =D nu spammar jag säkert..

2009-01-09 @ 22:28:52
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback