tips på dokumentär önskas

2009-01-25 @ 17:44:01 Permalink film och böcker Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har vi inte gjort mkt kan jag tala om för er.

 

På förmiddagen var jag ute på en promenad med grannen. Trevligt att komma ut.
Resten av dagen har väll spenderats framför tv:n eller datorn. Tragiskt. Men jag har helt enkelt inte orkat göra något annat. Nästäppan har nämligen påverkat huvudet. Känner mig seg, kan inte riktigt tänka klart. Och så har jag lite ont i huvudet.

Försökt använda mig utav lite nässpray men tycker inte de hjälper ett skit.

Har även intagit en huvudvärkstablett i hopp om att slippa den här irriterande huvudvärken. Kändes lite onödigt. Jag menar nog fasiken har man haft värre huvudvärk men endå.. när man gått omkring med den timme efter timme så blir man less tillslut.

 

Tösan är fortfarande sjuk, hög feber. Hon har mest legat och sovit i famnen medan vi sett på olika dokumentärer. Nästan lite mysigt.

Tyvärr har vi inte lyckats se någon BRA dokumentär.

 

NÅGON SOM KAN TIPSA OM EN BRA DOKUMENTÄR?

Det spelar egentligen ingen större roll vad den handlar om. Är bara så otroligt less på att se film just nu.

 

Nej snart är maten klar. Tanken var att jag skulle göra den men så tog världens underbaraste gobe över.


Kommentarer

Postat av: Bela

Det beror ju på vad man är intresserad av. Jag brinner ju för djur så typ allt med djur är intressant för mig! Kriminologiska dokumentärer tycker jag också kan vara väldigt intressanta!

2009-01-25 @ 18:46:32
URL: http://www.metrobloggen.se/bela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback