Ul

2009-01-22 @ 19:52:59 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har vi vart på UL. Allt var som de skulle. Känns jätte bra. Fick veta att jag hade moderkakan i framväggen, det förklarar varför jag knappt känt av krabaten ännu. Skönt, så man slipper vara orolig.

Nytt BF datum fick vi också. Den 4 juli. Fast jag räknar kallt med att få vänta tills den 11 eller ännu senare. Gick ju över en vecka med tösan.

Sen gissade hon som gjorde ultraljudet på att det kanske kunde vara en pojke som gömde sig där inne. Men det var väldigt osäkert.

Egentligen spelar det ju ingen större roll. Men visst hade det vart kul med en liten grabb!

 

Tösan har spenderat förmiddagen på förskolan. Där stormtrivs hon, det är så skönt.

När goben skulle börja lämna henne (när han arbetade i Umeå så var det ju jag som gjorde det själv) så började hon med att skrika och gråta. Det var faktiskt riktigt jobbigt. Antagligen gjorde hon det för att testa sin pappa. Men nu hinner hon knappt säga hej då för hon har så brottom in till alla andra.

Sötnosen.

 

Har även hunnit köpa en lite present till grannflickan. De är ju kalas imorgon.

Tyvärr kommer vi inte kunna gå dit. Vi är ju förkylda både jag och goben.

Eller goben verkar piggare och det är ju jätte bra. Men själv känner jag mig sämre. Känns som att hela ansiktet svullnat upp och huvudet är tungt. Hoppas man får sova lite inatt. Tyvärr ser det ju inte allt för ljust ut på den fronten med tanke på nästäppan.

Nej usch, förkylning och graviditet går inte ihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback