viljan att kräkas i någonting fräscht

2009-01-21 @ 15:04:44 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår på kvällen, när jag satt och åt i sängen, började jag plötsligt må väldigt illa.

Jag, i halv panik: ”jag måste spy! Var är hinken?!”

Goben sprang och hämtade den fort som… ja jag vet inte vad.  

Han gav mig den och jag såg ner i den och utbrister ”men inte kan jag spy i den här!”

Det var bruna ”fläckar” i den. Som om någon (tösan?) hällt/spillt i cola eller kaffe i den. Det såg verkligen jätte ofräscht ut! Skitäckligt. Så i den kunde jag absolut INTE spy!

Så stackars goben fick springa in i toan och rengöra den. Men när han kom tillbaka så mådde behövde jag inte kräkas mer. när de värsta var över så tyckte goben att: ”men du skulle ju faktiskt bara spy i hinken, va fan? Nedvärdera inte den stackars hinken! Hahahaha!”

Jag: ”men när man nu ska kräks hela jäkla tiden så vill man faktiskt käkas i någonting fräscht och fint!”

Så de så!


Kommentarer

Postat av: camilla'

men haha, el knäpplos!

2009-01-21 @ 19:32:24
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback