ammar och passar på

2009-07-25 @ 10:37:17 Permalink att vara mamma Kommentarer (3) Trackbacks ()

Sitter och ammar och passar på att skriva några rader.
Tösan duschar med goben så vi har en väldigt lugn stund här :)

Idag ska vi på kalas hos kidsens kusin (gobens systerson).  Sitter i morgonrock och ska börja sminka mig så fort sonen ätit färdigt. Sedan blir det att klä sig, plocka undan lite här hemma, klä kidsen, åka iväg och handla present och sedan hem till svägerskan och gratta födelsedagsbarnet.

Tur att jag har mkt energi så här på förmiddagen :).
Eftermiddagen och kvällen brukar vara lite segare om jag inte hunnit lägga mig ner under dagen. Blir så trött i ryggen. Märks tydligt att jag vart väldigt stilla under min graviditet.
Förhoppningsvis tar det inte allt för länge att bygga upp musklerna till det ”normala”.

 

Snart är jag nog även redo för besök. Tar det helst på förmiddagen eftersom jag har mest ork då!

 

 

 

Ps. Malin kom hem snart, miss you!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag :)

2009-07-25 @ 11:14:33
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Postat av: towee :)

fin blogg du har!

verkligen, intressant faktiskt!

brukar inte läsa så många bloggar själv, men fastnade lite för din!



kolla gärna in min oxå om du känner för det!

http://ttowie.blogg.se

keep up the good work!

2009-07-25 @ 11:28:40
URL: http://ttowie.blogg.se/

Postat av: Malin

Åh min älskade underbara kära Mia :)

Vad härligt att se att det fanns massa nya inlägg då jag kikade in ;) Och det verkar gå himla bra! Längtar otroligt mycket efter dig :) Trodde inte jag skulle sakna dig så här mycket ;) Räknar ner dagarna tills vi kommer hem så jag får se lillprinsen! Efter vad jag sett på bilderna så verkar han vara en svärmorsdröm blink blink ;) Om du förstår? ;) ;) Nåja ska inte skriva en bok här så nu avslutar jag! Puss puss saknar dig så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!!!

2009-07-25 @ 21:02:37
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback