BF+4

2009-07-08 @ 08:43:35 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (2) Trackbacks ()

ja då var man inne på BF+4
tycker ni magen har sjunkit ännu?


BF+4


BF+2


dagen före BF



Vi får väl se om det dyker upp någon krabat. Själv har jag nästan börjat ge upp hoppet. Det är bara ett skämt. De finns ingen bebis där inne! Århundradets spratt! Haha.

 

Goben börjar nog också bli lite otålig. Han tycker att vattnet ska gå någon gång.

Sedan gissar han på att krabaten ska anlända på söndag vid 14 för då är det formel1 på tv och det vill han se.

Jag skulle inte ha någonting emot söndag. Jag skulle inte ha någonting emot IDAG. Är lite småless på att gå omkring och ha ont hela tiden nu. Vill bli normal igen. Tack.

 

Sedan måste jag ju ställa mig fråga: vad ska man hitta på idag då?
Antagligen inte så mkt. Har inga planer. Orkar som inte med någonting.

 

Ps. nej jag är inte på så dåligt humör som de låter som när man läser här. Jag är bara lite less på att vara gravid! haha


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jo nog har magen sjunkit lite :) Man blir ju otålig själv, som åskådare haha



Och tack för att du tycker synd om mig, det känns bättre! ;P

2009-07-08 @ 10:13:28
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Annica

jo då, nog ser det ut som att magen har sjunkit lite.



Förstår att du börjar bli lite less på att vara gravid, brukar väl bli så mot slutet.



Hoppas allt går bra.

2009-07-08 @ 16:10:30
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback