BF+7

2009-07-11 @ 07:31:25 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (3) Trackbacks ()

Ja då var man en vecka över tiden. BF+7. Det var på bf+7 tösans förlossning började. Favorit i repris? Antagligen inte.

 


tösan tog enbil på min min mage!
Hon kom fram till mig och drog upp tröjan och fotade :)
BF+6


Igår tjatade tösan om att hon ville till mummu. Så tillslut fick hon faktiskt åka dit! Mamma var ledig så hon sa att de bara var att komma dit med henne. Väldigt skönt :).
Så vi har barnfritt i dubble bemärkelse.

Vaknade halv sju imorse och kunde inte somna om. Fast jag vaknat ett X antal gånger på natten, som vanligt.
Steg upp och kände mig väldigt utvilad och väldigt ogravid. Fick syn på crosstrainern som stått orörd ett bra tag och bestämde mig för att köra 20 min på den.
Nu känner jag mig rätt slutkörd. Funderar starkt på att duscha och sedan krypa ner i sängen igen. Men först ska jag dricka upp min frukost.

 


Frukost.
Smoothie på banan, mjölk, havregryn och blåbär


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hoppas bebisen tittar ut snart! Vet ni vad som komma skall eller har ni bara gissningar på könet??



Duktigt att gå på crosstrainern ;-)

Kram Emelie

2009-07-11 @ 08:08:12
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Postat av: Emelie

Just det hur gammal är tösa när Bebis kommer??

2009-07-11 @ 08:11:25
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Postat av: marie

Hejsan, tycker du att låten i mitt senaste inlägg är bra. Leighton Meester från Gossip girl är med, tkr du hon sjunger bra? kram.

2009-07-11 @ 08:34:38
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback