BF+9, bra morgon

2009-07-13 @ 09:02:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

BF+9 idag. Just nu stör det mig inte så där överdrivet mkt, men det är nog för att denna dagen börjat så bra.

Vaknade vid sju, utvilad. Steg upp och fixade med kaffe. Tösan och goben låg och sov. Satte mig vid datorn i ungefär 30 min.
Sedan sminkade jag mig lite (vilket jag inte gjort på de 2 senaste veckorna) och därefter blev det att ta itu med lite tvätt.
Efter det så började jag fixa med frukost och då hörde jag att tösan stigit upp. Hon sprang in i köket och gav mig en stor kram, härligt! En till som har ett bra morgonhumör :D.
Sedan satt vi där i köket och åt frukost och småpratade lite om vad som skulle hända under dagen.
Vi kom fram till att vi ska fara och handa lite.

Nu sitter tösan i sängen med goben och jag sitter i soffan och slösurfar lite. Försöker samla energi så man ska orka traska iväg till affären.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jag förstod nästan det, ingen fara! :)

2009-07-13 @ 13:00:41
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback