flykt från haparanda

2009-07-02 @ 10:18:57 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (2) Trackbacks ()

2 dagar kvar till BF.
Nedräkningen går neråt och snart börjar den gå uppåt. Tänk vad lätt det skulle vara om någon bara kunde säga till en att den XX ska du föda.

 

Igår åkte vi till haparanda. Morfar fyllde 70.
Planen var att vi skulle sova hos mamma, på övervåningen… vi slog igång en fläkt i ”sovrummet” och fixade myggnät över fönstret så de skulle bli lite svalare i god tid. Men icke. De gick INTE.
Tösan var fortfarande vaken vid halv elva och jag trodde jag skulle få värmeslag. Så vi packade ihop våra saker och åkte hem. Tösan somnade i bilen på en gång. Å herre gud så skönt de var att sätta sig i bilen och komma hem.

Vi har som svalast på toan, där står fönstret öppet (ungefär) 24 timmar om dygnet. Övervägde starkt att hämta en madrass och slänga ner i badkaret och sova där! Haha.

 

Men det nog bra att jag inte sov i badkaret. Har sjukt ont i kroppen och i huvudet. Förstår inte varför. Sov ju i vår egen säng, som jag alltid sover i och jag har aldrig haft så här ont i kroppen efter att ha sovit där.

 

Det är iaf svalare idag. Skönt. Klarar verkligen inte av värmen nu när jag är höggravid. Annars brukar jag inte ha (så stora) problem med den.


Kommentarer

Postat av: sandra

skumt, jag hade värsta känslan att bebisen skulle komma idag, men då icke. fast klockan har inte slagit över ännu:-P

2009-07-02 @ 21:03:22

Postat av: sandra

alltså din bebis:-D

2009-07-02 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback