första natten

2009-07-30 @ 09:23:17 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Första natten gick ok. Krabaten har ju vaknat och ätit några gånger och så kräktes han ner sig själv på morgonsidan men jag har endå fått sova några timmar. Skönt!
Nu på morgonen har jag slagit igång en tvätt och käkat frukost medan krabaten legat och vädrat lilla rumpan.

Just nu ligger han i min famn och har lite magknip igen.
Misstänker att de stora bovarna i dramat är vitlök och luft i magen. Får hoppa över vitlöken ett tag och se om de blir bättre. Fattar inte hur jag ska kunna leva utan vitlök, om det nu är det som är problemet. Hjälp!
Och så får vi bli bättre på att rapa honom och inhandla en Dr Brown flaska. Hade två sådana med tösan och de fungerade skitbra. Hon hade ju också en massa luft i magen.


Idag har vi inte så mkt planer, som vanligt.
Tänkte försöka komma mig ut på en promenad. Sedan tänkte jag väl försöka ta hand om tvätten.
Resten av dagen spenderas nog framför tv:n med krabaten vid bröstet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback