god morgon världen

2009-07-07 @ 07:01:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon världen!

 

Idag har jag vaknat tidigt, 06.00. ja, det är tidigt för mig nu för tiden. Goben är ju underbar och går upp med tösan varje morgon så jag ska få sova så mkt jag vill. Kan man ha det bättre ;)?

Men idag vakande jag och kunde verkligen inte somna om. Så jag steg upp och nu, en timme senare, ligger fortfarande hela familjen och sover!

Så jag har suttit här och ätit frukost i godan ro och nu smuttar jag på en kopp kaffe. Underbart.

Snart ska jag slå igång en tvätt och sedan börja småplocka här hemma.

 

Igår var pappa m fam här. Det var jätte kul. Alldeles för länge sedan vi träffade dem!
Men de är faktiskt deras fel för de är sjuka hela jäkla tiden! Haha.

 

Idag ska vi åka till haparanda nu på morgonsidan. Goben ska till Gällivare och titta på en bil med min styvfar. Jag och tösan blir kvar hos mamma.
Mammas hund har fått valpar och det är en lite bit orättvist för hon skulle faktiskt få EFTER mig! Morr. Ja det är tur att hundvalpar (och mamman) är söta ;).

 

Nej nu ska jag börja fixa lite så vi kommer iväg sen. 

 

frukost och familjeliv.se. en bra start på dagen! haha


Kommentarer

Postat av: Heidi R

Hej Mia!



Var inte ledsen över att hunden hann innan dig, din sötis kommer nog snart med =)

Ville bara önska dig lycka till och hoppas allt går smidigt. Brukar läsa då och då för att se hur det är med dig och familjen. Och så fina bilder du har. Liv är ju såå söt! =)

Ha det bra! Kram gamla grannen Heidi =)

2009-07-07 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback