hemma

2009-07-29 @ 19:53:47 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag och krabaten hemma i kalix. Helt själva! Känns… konstigt!
Vi kunde inte stanna i värmen hos mamma. Det har varit över 28 grader varmt inne i huset i flera dagar. Usch! Krabaten har fullt med värmeutslag kring halsen och han har vart så varm, så varm. Man har verkligen märkt att han haft det svårt med värmen, stackaren.

Skulle eg ha haft med mig tösan också men mamma erbjöd sig att ha kvar henne där till på fredag. Då kommer goben och hon hem tillsammans. Tösan klarar sig nog bra. Hon är ju ute och leker hela dagarna :). Och goben är ju där då han inte jobbar!
Saknar dem båda redan men det är bra att jag får den här tiden med krabaten. Nu kan vi passa på att amma hur mkt som helst i lugn och ro. Så nu kanske vi en gång för alla får det här att fungera någorlunda.

Nu ska vi slappa vidare. Krabaten ligger vid bröstet och jag ska nog glo tv ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback