5 daga kvar

2009-06-29 @ 10:11:50 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det 5 dagar kvar till BF.

Känner mig en aning rastlös.

Egentligen har jag saker som borde fixas idag men jag kommer inte riktigt igång. Är lite småtrött efter att ha sovit skitdålig inatt. Eller egentligen… ”borde fixas” är ju kanske lite fel att säga. Ingeting måste väl egentligen göras. Det är mer saker jag tänkt göra för att fördriva tiden så jag slipper sitta här och bli knäpp i väntan på krabaten.

 

Listan på saker som ”borde göras” idag:

Duscha (det MÅSTE jag faktiskt göra)

Diska och ställa in den torra disken

Tvätta och vika in den torra tvätten

Slå in tösans present (den hon ska få från krabaten)

Skriva en lista till barnvakten (om min mamma inte kan)

 

Japp, det borde ju fördriva några timmar.

Sen ska vi även få besök lite senare :). E och hennes son ska komma förbi. Blir trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback