baksmälla

2009-06-24 @ 08:24:42 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (1) Trackbacks ()

I början av veckan har jag haft otroligt mkt energi. Det har varit… ja helt otroligt helt enkelt. Och det har varit så skönt att kunna GÖRA saker igen. Att VILJA göra saker.
Så jag har pysslat och donat. Tvättat och städat. Lagat massvis med mat och fika.
Och nu kom baksmällan (eller vad vi nu ska kalla de). I tre dagar har jag haft en jäkla massa sammandragningar, förvärkar, huvudvärk, illamående och jäkla ont i ryggslutet. Kul, eller så inte.
Tiden går ju så mkt fortare när man faktiskt gör någonting. Men nu vågar jag ju nästan inte. Inte efter de här dagarna/kvällarna (kvällarna är värst).

 

Ja det är ju tur att det inte är så där superlänge kvar.
10 dagar till BF.

+ 7-14 dagar.

Vad tror ni?

 

v 38, midsommarafton


Kommentarer

Postat av: Emelie

Fan vad spännande! :)



Simon hälsar tack tack :) Vi grattar er tillbaka, har ju grattat Aleksi men inte grattat Petri. Nu hatar han säkert mig bara därför! ;) Vi kommer förbi en sväng under morgondagen och grattar er, snackar och dricker kaffe :)

2009-06-27 @ 00:35:03
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback