funderar på att åka till haparanda

2009-06-01 @ 08:34:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon världen!

Ja då sitter man här vid köksbordet, men kaffekoppen och bärbara. Egentligen finns det ett X antal saker jag borde fixa med idag… men jag vill inte, jag orkar inte just nu. Jag är lite, lite för trött just nu.
Funderar starkt på att åka till Haparanda redan idag. Käraste syster tar studenten nu på torsdag och då ska vi självklart vara där (speciellt med tanke på att vi missade balen). Så om jag åker idag så blir jag/vi där hela veckan. Goben sa att han kommer med och är så länge han orkar. Men han diggar min familj så nog vet jag han orkar ;). Känner att jag verkligen, verkligen vill umgås med familjen just nu.

Men först kanske man skulle ta tag i lite av de där sakerna som borde göras?
Listan innehåller bla:
Gå igenom babykläderna och se vad som ska med till FL.
Tvätta babykläder och vår vanliga tvätt.
Åka till apoteket och handla solsalva och sårrengösringsgrejs (vad fan heter de på riktigt?!)
Räkna matte


Kommentarer

Postat av: Tessah

skrev jag tillbaka att det var i bredviken dom röda husen som jag ahde fått lägenhet? :P

förvirrad jag är haha:P



Snart dags! Gud va spännande för er!



krams

2009-06-02 @ 11:22:42
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback