god morgon världen

2009-06-18 @ 08:45:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon världen!

Igår hade jag en riktigt energikick och fick gjort en hel del här hemma.

Bla:
bakat en massa kladdmuffins
handlat
slängt igång en tvätt och vikt in den torra
fixat middag
bakat drömrulltårta (gobens favorit)
bakat hallongrottor
hängt upp tvätten
badat med tösan
Helt otroligt att jag orkat med allt de på en dag, nu när jag är gravid. Vanligtvis är jag HELT SLUT efter att ha stigit upp ur sängen. Typ.

 

Idag ska vi nog åka till mamma. Blir att fira midsommar där. Men det blir först efter att tösan vilat här hemma.
Funderar på att baka lite till. Det är aldrig fel att ha frysen välfylld ;)

Jag och goben firar ju våra födelsedagar den 27:e juni och då kan det ju vara trevligt att ha fika att bjuda på. Det är öppet hus så alla är välkomna :D.

Kommentarer

Postat av: Josse

Bikarbonaten kan bytas ut mot 2 tsk bakpulver, med risk för att kakan ändå inte blir lika hög för bananerna som är i tynger ner så mkt. Men det funkar iaf för jag har gjort det en gång :) Men ta inte bara bort det utan att ersätta med bakpulver för då får du en platt kaka.



Lycka till, den är supergod:D Kram!

2009-06-18 @ 19:09:55
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback