god morgon världen

2009-06-11 @ 09:05:07 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon världen.

Har just slagit igång kaffet, jobbigt att man måste vänta så länge på att de ska bli klart! Haha.

Egentligen har jag inte då där överdrivet mkt att dela med mig av just nu.

 

Det är 23 dagar kvar till BF. + de dagar man nu kommer gå över tiden. Men det känns lugnt. Med tösan gick jag som på nålar vid den här tiden. Jag var SÅ OTÅLIG. Den här gången känner jag mig lugn. Det är lugnt. Krabaten kommer ut, förr eller senare. Ingen panik.
Har vikt in lite babykläder igår. Konstaterade att vi knappt har några byxor i strl 50

-56. Stackaren kommer få gå utan byxor. Vilken tur att h*n föds på sommaren ;) haha. Nej vi får väl ta och köpa ett par eller två efter att h*n anlänt. Mitt i allt blir det en jätte som inte kan ha strl 50. Man vet ju aldrig.

 

Tösan busar på och håller oss sysselsatta på dagarna.  Min älskade skitunge!
Hon har börjat prata jätte mkt nu. Det är skönt att kommunikationen fungerar åt båda hållen nu.
Ska bli spännande att se vad hon säger när vi kommer hem med krabaten efter förlossningen. Hon verkar vara väldigt fascinerad av bebisar vi ser på stan. Och så har hon fått titta på kläderna och på nallen som krabaten ska få. De var hon också jätteintresserad av och hon verkade t.o.m. förstår att de faktiskt inte var hennes, utan bebisens!

 

nu kommer underbaraste goben med en kopp kaffe :D

 


Kommentarer

Postat av: camilla'

haha, ja det är ju bra att det inte är "miiinaa!" ;)

2009-06-11 @ 14:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback